chicawah.janssen schreef: ↑22 mar 2021, 09:28
Nu je het zegt! Ik vroeg mij af waarom de bordjes waarop ze moesten mikken een verschillende vorm hadden. Dit zou de verklaring kunnen zijn.
Mja, da's ook weer waar natuurlijk. Maar toch. Het was op zich al moeilijk genoeg.
Dat denk ik niet! het waren allemaal zwarte molboekjes en niet gespecifieerd per naam.
erik.dumon schreef: ↑22 mar 2021, 09:41
Geweldig inderdaad !
Ik zou linie 2 als positie van de mol helemaal niet uitschakelen : je hebt kans om te schieten en als de sleutel niet bereikt wordt kan de Daft Punk mol zowiezo niet in de wagen geraken.
Dami raakt de eerste Daft Punker : had ze hiermee meteen haar concurrent mol te pakken en raakte ze daarom naderhand niemand meer ?Anderzijds zou ik als Daft punk mol niet als eerste richting die sleutel gaan en al zeker niet zonder rookbom
Analyse volgorde Daft punk mol klopt wel denk ik : je kent de code en maakt je als 2e of 3e los en moet er op rekenen om met een paar richting shoot out te gaan
Conclusie : de mol zit wellicht bij de schutters en ik kijk richting Linie 2 : Dami die eens de daft punkers in linie 3 belanden herhaaldelijk aan Philip vraagt te polsen naar de situatie
Dami haar positie is in handen van Philip die haar kan draaien waardoor ze minder goed kan schieten, lijkt me onwaarschijnlijk. Als mol wilt ge toch gewoon alle controle dat uw reserve mol het niet wordt? ik denk dat ik me zeker achterste linie zou plaatsen en zou knallen, merk je dat wie er over loopt van postuur niet de mol is (want ze hebben elkaar al gezien), dan schiet je mis en mislukt de proef alsnog!