Noah: zwart
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Dit is de stapel boeken in het begin. Het voorlaatste boek lijkt lichtblauw.

Vermoljoen schreef: ↑22 mar 2021, 23:51 Ben ik echt de enige die uit de hele stapel boekjes een bepaald boekje met een gewilde kleur zou kiezen in plaats van gewoon de bovenste te nemen?Nee.![]()
Mollenjager-DT schreef: ↑22 mar 2021, 23:55 @Vermoljoen Zou ik ook doen! Ik wil niet te stereotiep denken, maar het lijkt mij toch dat bv een man als Sven niet het roze boekje zal willen nemen als die daar toevallig bij uitkomt.Tenzij...![]()
Vermoljoen schreef: ↑22 mar 2021, 23:56 Het verbaast me zelfs dat er de voorbije seizoenen nooit iemand aan tafel was aan het roepen "IK WIL DAT BOEKJE MET KLEUR X!!"@Elisabet Haesevoets wilde héél graag het roze boekje, maar ze heeft niet geroepen en het netjes gevraagd.![]()
salb schreef: ↑24 mar 2021, 09:52 https://www.goplay.be/video/de-mol/phil ... ven-speechDie brave mens staat zeker in het onderwijs?
![]()
Cedric schreef: ↑23 mar 2021, 11:10 Ik herinner me toch Jeffrey die absoluut het paarse boekje wilde (aangezien hij voor Beerschot supportert).Ikke oranje. En als dat al weg is het rode.
Zelf zou ik liefst het zwarte hebben, eventueel een donkerblauw of rood. Maar geen van de flashy/fluo-kleuren. Dus geen roos, geel, lichtgroen, ...
Vermoljoen schreef: ↑22 mar 2021, 23:51 Ben ik echt de enige die uit de hele stapel boekjes een bepaald boekje met een gewilde kleur zou kiezen in plaats van gewoon de bovenste te nemen?Ola, Vermoljoen is een Sven-typetje? Die nam iets anders dan het lichtgroene boekje vanboven.![]()