Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

salb22 mar 2021, 10:17

352  Sven
Een overzicht van de kleuren van de molboekjes. Die van Dami, Sven en Lennart weet ik niet zeker.

Noah: zwart
SPOILER
Samina: roze
SPOILER
Kevin: (fluo)geel
SPOILER
Katrien: rood
SPOILER
Philip: groen
SPOILER
Anelotte: wit
SPOILER
Jasmien: oranje
SPOILER
Dami: donkerblauw/paars?
SPOILER
Sven: donkerblauw?
SPOILER
Lennart? Misschien lichtblauw?
Dit is de stapel boeken in het begin. Het voorlaatste boek lijkt lichtblauw.
Afbeelding

Vermoljoen22 mar 2021, 23:51

2354  Uma
Ben ik echt de enige die uit de hele stapel boekjes een bepaald boekje met een gewilde kleur zou kiezen in plaats van gewoon de bovenste te nemen? :mrgreen:

Mollenjager-DT22 mar 2021, 23:55

767  Yens
@Vermoljoen Zou ik ook doen! Ik wil niet te stereotiep denken, maar het lijkt mij toch dat bv een man als Sven niet het roze boekje zal willen nemen als die daar toevallig bij uitkomt. 😉

Vermoljoen22 mar 2021, 23:56

2354  Uma
Het verbaast me zelfs dat er de voorbije seizoenen nooit iemand aan tafel was aan het roepen "IK WIL DAT BOEKJE MET KLEUR X!!" 😂

Cedric23 mar 2021, 11:10

2834  Uma
Ik herinner me toch Jeffrey die absoluut het paarse boekje wilde (aangezien hij voor Beerschot supportert).

Zelf zou ik liefst het zwarte hebben, eventueel een donkerblauw of rood. Maar geen van de flashy/fluo-kleuren. Dus geen roos, geel, lichtgroen, ...

chicawah.janssen24 mar 2021, 10:42

8153
Vermoljoen schreef: ↑22 mar 2021, 23:51 Ben ik echt de enige die uit de hele stapel boekjes een bepaald boekje met een gewilde kleur zou kiezen in plaats van gewoon de bovenste te nemen? :mrgreen:
Nee.

Mollenjager-DT schreef: ↑22 mar 2021, 23:55 @Vermoljoen Zou ik ook doen! Ik wil niet te stereotiep denken, maar het lijkt mij toch dat bv een man als Sven niet het roze boekje zal willen nemen als die daar toevallig bij uitkomt. 😉
Tenzij... 😉

Vermoljoen schreef: ↑22 mar 2021, 23:56 Het verbaast me zelfs dat er de voorbije seizoenen nooit iemand aan tafel was aan het roepen "IK WIL DAT BOEKJE MET KLEUR X!!" 😂
@Elisabet Haesevoets wilde héél graag het roze boekje, maar ze heeft niet geroepen en het netjes gevraagd. 🙂

salb schreef: ↑24 mar 2021, 09:52 https://www.goplay.be/video/de-mol/phil ... ven-speech

Afbeelding
Die brave mens staat zeker in het onderwijs? 😉

Cedric schreef: ↑23 mar 2021, 11:10 Ik herinner me toch Jeffrey die absoluut het paarse boekje wilde (aangezien hij voor Beerschot supportert).

Zelf zou ik liefst het zwarte hebben, eventueel een donkerblauw of rood. Maar geen van de flashy/fluo-kleuren. Dus geen roos, geel, lichtgroen, ...
Ikke oranje. En als dat al weg is het rode.

Paraceta24 mar 2021, 13:28

717  Sven
Vermoljoen schreef: ↑22 mar 2021, 23:51 Ben ik echt de enige die uit de hele stapel boekjes een bepaald boekje met een gewilde kleur zou kiezen in plaats van gewoon de bovenste te nemen? :mrgreen:
Ola, Vermoljoen is een Sven-typetje? Die nam iets anders dan het lichtgroene boekje vanboven.

salb29 mar 2021, 00:31

352  Sven
Dami heeft een grijs molboekje. Maar nu ze eruit ligt is dit minder belangrijk.

Afbeelding

salb01 apr 2021, 22:24

352  Sven
Dankzij @lucu weten we dat Lennart een lichtgroen/fluogroen molboekje heeft.

viewtopic.php?p=119864#p119864

Enkel bij Sven kennen we de kleur nog niet. Hier lijkt het zwart maar dat heeft Noah al.
Donkerblauw? Paars?

Afbeelding

katrien.heleu04 apr 2021, 23:18

1
Heeft het gedicht vanuit de hypnose opdracht iets te maken met de molboekjes?
Afbeelding
Laatst gewijzigd door katrien.heleu op 04 apr 2021, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.

dieuwertje04 apr 2021, 23:24

2
Het molboekje van Jasmien is oranje net als haar regenjas die ze droeg tijdens de eerste proef in de mais tegen de reservekandidaten. Kleur die de reservekandidaten aanduidde is... jawel hoor: oranje.

Blauw is kleur waar het omdraait tijdens het gedicht. Wie draagt daarna een blauwe trui: jasmien.