Katrien en Jasmien waren daar dus niet bij, dus bij de overige drie duo's zaten er dus twee die voor geld hadden gekozen.
Mijn indruk was dat Noah en Sven voor het geld gegaan zijn, want ik hoorde Sven tegen Noah zeggen: "Een pasvraag is te weinig."
Samina en Philip: ik vermoed dat zij ook voor het geld gekozen hebben, toch eerder dan Annelotte en Lennart. Ik hoorde Annelotte iets zeggen in de trant van dat "ze niet heiliger moesten zijn dan de paus" (of iets van die strekking), zij probeerde Lennart toch te overtuigen (zo leek het toch) om voor de pasvragen te gaan. Het feit dat Lennart nogal defensief was in de discussie achteraf, doet me vermoeden dat hij inderdaad niet wou toegeven dat hij en Annelotte voor de pasvragen hadden gekozen.
Maar wel een lekker sfeertje in de auto's nadien zeg! En dat al in aflevering 3. Dat belooft voor het vervolg, want drie van deze mensen (de finalisten) moeten nog vijf afleveringen lang met elkaar door één deur proberen te geraken. En als het nu al zo moeilijk gaat. Wat me opvalt (althans dat laten ze ons toch niet zien) is dat er precies niemand echt initiatief neemt om de koele sfeer in de auto achteraf wat "op te warmen". Zelfs de hond liet zich niet horen...