"Goede test, want het werkt dus niet."
Klaartje schreef:Jasmien, de grabbelende doelvrouw, probeert in drie tijden de bal te pakken, maar helaas, de VAR heeft beslist dat de bal over de doellijn was.Met die sublieme snoekduik rondde ze eigenlijk op hilarische maar tegelijk heel sluwe wijze de voorzet van Philip af. Deze fan van Waasland-Beveren banjerde als een Duitse Leopardtank over het slagveld der Domino's en ruïneerde zo driekwart van de op dat moment nog staande constructie. Katrien, bescheiden wie immer, deed een - inderdaad - bescheiden poging om de stroom nog te stoppen maar faalde jammerlijk. Jasmien probeerde op haar beurt met een ultieme snoekduik nog de niet aanwezige meubelen te redden, maar lag meer te spartelen als een vis op het droge, ondertussen wel alle resterende blokjes wegmaaiend... En tegelijkertijd maaide ze ook het laatste restje motivatie bij de anderen weg ...
Wel mooie beelden vond ik. Goed gelachen toen dat gebeurde!Ook handig als je niet bij de grootsten bent om zo languit liggen te grabbelen naar dominosteentjes. Jasmientje toch, heerlijke meid, je deed ons weer lachen!
chicawah.janssen schreef: ↑06 apr 2021, 09:38 Ik snap niet waarom mensen hier maar blijven zeggen dat iemand anders het had over "Jens, de snuggere kandidaat uit Ieper". Het is Jens zelf die heel duidelijk zegt "Ik zin wel van Ieper".Wat je hier volgens mij mist is dat er met de montage is geknoeid. De montage doet je geloven dat die opmerking van Lennart tegen Jens werd gemaakt aan het begin, toen Samina vroeg wie er in linie 1 wilde zitten. Jens komt ook helemaal niet in linie 1 terecht.
martin.janssen schreef: ↑07 apr 2021, 01:05 Wat je hier volgens mij mist is dat er met de montage is geknoeid. De montage doet je geloven dat die opmerking van Lennart tegen Jens werd gemaakt aan het begin, toen Samina vroeg wie er in linie 1 wilde zitten. Jens komt ook helemaal niet in linie 1 terecht.Maar ik zeg toch in mijn post dat we een aantal zaken niet te zien krijgen? Ik zeg toch dat ze ons doen zien dat Jens naar voren geschoven wordt als snuggere schutter maar dat hij daar dan toch niet belandt? Er ontbreekt een stuk, want plots staat Jens niet meer bij linie 1 maar bij linie 3.
Die opmerking van Lennart deed hij op het moment dat voor linie 3 moest worden bepaald wie de drone operator zou worden.
...
Dat de beelden niet kloppen kun je zien aan de plek waar iedereen staat. In hetzelfde shot zie je van het ene frame op het andere frame Kevin naast Samina staan en het volgende frame Annelotte. Ook staan de kandidaten bij de indeling van linie 1 plotseling in de formatie zoals ze bij de indeling van linie 3 staan.
Bakkieryer schreef: ↑07 apr 2021, 01:47 Dat betekent dan dat niet Samina Philip heeft overtuigd ( wat al serieus in vraag gesteld kon worden maar wel door Philip wordt volgehouden ) maar omgekeerd, wat ook veel logischer is omdat Samina niet echt van het claimende type isDat Philip voor het geld koos, dat gelooft toch niemand? Ik zou zeggen: Philip liegt dat hem zwart ziet! Ik vond hem nogal onaangenaam bezig eigenlijk. Meteen full speed ahead met zijn claim dat hij meer rechten heeft omdat bij de atoombunker zijn stoel niet ontploft is... Sven of Noah zijnde zou ik daar meteen op gesprongen zijn en gezegd hebben "Dan hebben wij nog meer recht dan jij, want bij elk van ons is de stoel niet ontploft, terwijl Samina's stoel wel ontploft is." (met zelfs kans dat Samina het daarmee eens zou zijn). Maar Noah vertoont geen haantjesgedrag en Sven gaat liever discussies uit de weg. Gemiste kans voor die 2.
...
Het gaat in elk geval hard tegen onzacht, de dames laten zich geenszins onbetuigd tegen pletwals Philip en cassante Lennart. Sven slaat op de vlucht voor elke harde confrontatie of discussie en belandt zo telkens in de marge van het gebeuren. En valt zo af als kandidaat Mol...
annie.delen schreef: ↑05 apr 2021, 11:33 Phillip zegt in de wagen dat hij samen met Samina ook voor de pasvragen gegaan is onder druk van haar. Dus waarschijnlijk zijn zij het tweede koppel. Maar ook hier ..... Philip kan aant liegen zijn.Philip was hier staalhard aan het liegen, want wij zagen op de beelden dat net Samina heel graag voor het geld wou gaan, dus zij zal zeker niet degene zijn die Philip heeft overtuigd om voor pasvragen te gaan....
chicawah.janssen schreef: ↑07 apr 2021, 11:24Dat Philip voor het geld koos, dat gelooft toch niemand? Ik zou zeggen: Philip liegt dat hem zwart ziet! Ik vond hem nogal onaangenaam bezig eigenlijk.Ik vond eerlijk gezegd wel dat hij wel recht had daarop doordat hij in de groep zat wiens stoelen ontploft waren na de atoombunkerproef.