Lennart Lennart Lennart... zonder die 10.000 euro van vorige aflevering was ik zeker geweest van mijn mol

Annelotte blijft zo hard best doen en zoveel geld binnenrijven.
Sven is zeker nog een optie, maar dan is het echt een geweldige acteur. Die reactie wanneer Philip een rood scherm krijgt zag er zó oprecht uit.
SamL schreef: ↑02 mei 2021, 23:14
Wat ik hier vooral van onthoud, is dat hieruit nog eens blijkt dat de perceptie bij wie 24/7 bij de groep is gigantisch kan verschillen van deze van de kijker voor zijn tv. Heel weinig kijkers verdachten Philip, en daar zaten 2 kandidaten die zo ver geraakt zijn en volgens mij toch geen domme mensen zijn helemaal op hem.
Inderdaad, ik zit hier al vanaf aflevering 2 of 3 te schrijven dat Philip nooit ofte nimmer de mol kan zijn...
De echte mol zat dus blijkbaar 'in een zetel' dit seizoen omdat iedereen altijd naar Philip keek. Jammer voor Philip wel, als de rest jou verdenkt heb je toch een serieus voordeel, maar blijkbaar zat hij er dan toch al vrij lang naast...
Nog iets: vond er nog iemand het gek dan Annelotte zo gewoon eventjes zegt tegen die 2 anderen dat ze in shock is en "dat zij dat waarschijnlijk ook zijn"? Beetje vreemd om dat zo vrijuit te zeggen...