Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Paraceta16 mei 2021, 12:49

717  Sven
In de afleveringen voor de biedingsopdracht had Lennart nog maar €826 binnengebracht, dus ik denk niet dat hij daar express niet gemold heeft om vertrouwen te winnen. (In de graffitiopdracht verdiende hij daarentegen wel €1000, meer dan in de 5 voorgaande afleveringen samen)

Cedric16 mei 2021, 12:59

2834  Uma
Dit droneshot van na de finale vond ik het beste beeld ooit.
Afbeelding

Beginnen via de finalisten, dan de Meisterzaal verlaten, naar buiten gaan, door het venster nog even een laatste blik op die finalisten, om dan af te sluiten met een shot van Berlijn.

Geweldige afsluiter van de reeks.

mjohlan16 mei 2021, 13:08

328  Yens
@Jansen Verwachtingen reveal-aflevering: een warm weerzien tussen de kandidaten, een groepsknuffel voor Jens, de identiteit DP-mol, het detail van het verloop bij de 3de linie tijdens de openingsproef, wie kreeg bij de 1st eliminatie nu een rood scherm, die trainingstechniek omtrent die fameuze 2 minuten 39 seconden adem inhouden en al of niet bevestiging van vermeende hint omtrent rode "Zoek de 7 verschillen"-tag en andere mogelijke hints welke we niet wisten te vinden.
BTW, heeft iemand dat "M-teken" met de vingers door Lennart ergens weten terug te vinden in de afleveringen?

Door de teasers en overvloed aan andere media met de finalisten verschenen deze week zijn we al veel te weten gekomen over een groot aantal molacties. De 10k€-roof zal wel ruim aan het bod komen gezien de "gevoeligheid".

zakke langs zijkant16 mei 2021, 14:00

45  Uma
Inderdaad een top beeld! Er zijn er vele mooie geweest dit jaar: de wijngaarden, de bunker, de slowmo van één van de aanvallers in het maïsveld,...

ms9516 mei 2021, 15:00

15  Bert
Ik zou graag wat molacties zijn (gelukte en geplande dingen die toch ander verlopen zijn) en de reacties van de kandidaten op die acties.
Buiten al bovenstaande (allemaal zeer leuke zaken) lijkt het me ook nog interessant om te horen wie de andere kandidaten verdachten (dus eigenlijk: is iedereen naar huis gemoeten omdat ze Philip verdachten).

Misschien moeten ze van die aflevering een dubbele aflevering maken😉

lucu16 mei 2021, 15:27

551  Sven
Jansen schreef: ↑16 mei 2021, 11:25 Eens vragen hier wat jullie verwachtingen zijn over de reveal aflevering vanavond? Waar kijken jullie naar uit?(...)
Het meest kijk ik uit naar het emotionele aspect van de reünie, want voor alle kandidaten zal het vaak erg moeilijk geweest zijn om zes maanden geduld te oefenen. Met de ontmoeting van Samina en Katrien kregen we hiervan al een mooi voorsmaakje.😭

Voorts hopen vele kijkers natuurlijk alle sabotageacties van de mol te zien én te weten te komen wie wie verdacht. Of zat iedereen vanaf het begin op Philip, dat lijkt toch weinig waarschijnlijk.

En dan zijn er nog de interessante weetjes: wie is de DP-mol en wat werd er drie weken voor vertrek in het maïsveld In Liedekerke met beide mollen besproken??? Hoelang kon de DP-mol zonder zuurstof en hoe snel ging het puzzelen???

Het zou ook mooi zijn mochten enkele hints van dit forum officiële hints zijn. Maar uit ervaring weten we dat de programmamakers nooit volledig in hun kaarten laten kijken. We zullen op een aantal vlakken sowieso op onze honger blijven zitten. Dat is tegelijkertijd frustrerend én noodzakelijk. Zo kan de mollenredactie een aantal 'hints' en 'ingrepen' opsparen voor volgende edities... 😜

Jay-Lo16 mei 2021, 15:51

1690  Sven
Buiten de molacties van Lennart, wil ik wel weten of de kandidaten hem door hadden, en dan vooral of Philip zijn mol heeft bijgesteld. Of we veel verbaasde gezichten gaan te zien krijgen.
De verborgen hints, en hoeveel er hier dan zijn gevonden. Wie er onder het DP-pak zit, Lennart of toch een onthulling? Op wie iedereen eruit is gegaan, ik denk veel op Philip.

chicawah.janssen16 mei 2021, 16:08

8153
mjohlan schreef: ↑16 mei 2021, 13:08 BTW, heeft iemand dat "M-teken" met de vingers door Lennart ergens weten terug te vinden in de afleveringen?
Volgens mij is dat iets dat ze nu pas getoond hebben en is het er in de aflevering zelf uit geknipt.

Paraceta16 mei 2021, 16:14

717  Sven
Anders zou het iemand wel opgevallen zijn waarschijnlijk 🙂

Cadfael16 mei 2021, 16:48

229  Uma
Sowieso kijk ik uit naar de molacties van Lennart en wie wie verdacht. Ook denk ik dat zelfs nu nog veel kandidaten, na de afleveringen te hebben gezien, op de verkeerde mol zaten. (Ik denk zelfs dat Philip nu dacht dat Annelotte de mol was 😜) Er zullen er enkele verschieten als dat doek opengaat.

chicawah.janssen16 mei 2021, 17:23

8153
Ik herinner mij nog de reünie van 2016. Toen viel Bruno letterlijk van zijn stoel toen bleek dat Gilles VB de mol was. 😂

Vermoljoen16 mei 2021, 17:44

2354  Uma
Afbeelding

Dat was inderdaad een geweldig moment! Ook ik heb enorm zin in vanavond. Altijd zo leuk om iedereen weer samen te zien en vooral de reacties op (sabotages van) de Mol, Wie verdacht wie, en beelden van achter de schermen/voor de reis begon vind ik altijd leuk!
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 27