Ik heb wel de indruk bij deze proef dat Uma wel ook voluit ging. Voor mij lijkt ze op dit moment een kandidaat.
Heb ook de indruk dat ze zich meestal ook wel smijt in de opdrachen
BeaVer schreef: ↑27 mar 2022, 22:25 De minst goede positie vind ik hier wel de positie waarin je de ingrediënten moet raden. Ik denk dat je als mol hier echt wel wilt koken en eieren omsmijten...We weten niet welke tactiek de mol zou kiezen. Als "coördinator" kan je bijvoorbeeld de belangrijke ingrediënten verkeerd interpreteren. En uw collega kan je op een verkeerd been zetten. Op een gegeven moment werd het juiste ingrediënt geraden maar toch niet doorgegeven want het was "niet zeker". Het grote voordeel aan coördinator is dat je gegarandeerd de hele tijd in het spel zit.
leon.paelinck schreef: ↑29 mar 2022, 10:00 Waarom zaten die eiren in een open zak? In welk scenario vallen ze niet om als je die op een onstabiele toog moet leggen terwijl je gehaast bent voor die timelapse?Omdat dat veel meer kansen gaf op mislukking dan in een eierdoos natuurlijk!
leon.paelinck schreef: ↑29 mar 2022, 10:00 Philippe was wel de grootste geldschieter vorig jaar. Als het er op aan kwam was Lennart nog "onhandiger".Ben efkes niet mee. Philippe deed vorig jaar in het maïsveld mee met de tegenstanders en kon dus toch geen geld verdienen? Of bedoel je Philip (Flipper)?
wim.remes schreef: ↑29 mar 2022, 13:14 Moet je hier als mol niet gewoon als eerste beginnen koken?Het lijkt mij net niet handig om als eerste kok te gaan. Je hebt er namelijk geen controle over hoelang je kan koken dus je wordt misschien als mol dan snel buiten spel gezet door twee nieuwe koks.
De logische aanpak is eerst zoveel mogelijk ingredienten verzamelen én aan alle recepten beginnen. Als je simpelweg aan één recept begint en enkel die ingrediënten vraagt dan is de opdracht tot mislukken gedoemd.
en je kan plots het belangrijkste ingrediënt ‘patat’ niet radenIk ben akkoord met die theorie. Maar in hun verdediging, konden ze "patat" of "aardappel" nog slechter uitbeelden? Maak toch op zijn minst een vuist ofzo om ook de vorm uit te beelden.