In ieder geval zou ik haar of Sven kiezen als crew. Wie zouden jullie kiezen?
jens.vanneyghem schreef: ↑11 apr 2022, 01:13 Wat ik hier vooral had, en daar heb ik even op gelet:Dat is me ook opgevallen! De boodschap is heel duidelijk als er het woordje "niet" staat. Maar als je de mol-boodschap krijgt, dan kan het goed zijn dat je het nog eens moet herlezen om zeker te zijn dat je het wel goed gelezen hebt.
Iedereen buiten Uma leest de zin 1x en is weg. Uma haar ogen gaan 2x over het scherm.
Alsof er iets meer stond dan enkel 'Jij bent de mol'.
Beetje raar om het dubbel te lezen, lijkt me. Maar kan ook gewoon niets zijn.
jens.vanneyghem schreef: ↑11 apr 2022, 01:13 Wat ik hier vooral had, en daar heb ik even op gelet:
Iedereen buiten Uma leest de zin 1x en is weg. Uma haar ogen gaan 2x over het scherm.
Alsof er iets meer stond dan enkel 'Jij bent de mol'.
Beetje raar om het dubbel te lezen, lijkt me. Maar kan ook gewoon niets zijn.
sillosio schreef: ↑11 apr 2022, 11:38 Ik heb een korte video gemaakt waarop je iedereen hun zin ziet lezen. Of wel "je wordt de mol" of "je wordt de mol niet". Ik denk dat ik er zeker al een paar kan uitsluiten!Ik vermoed dat de makers wel rekening gehouden zullen hebben met de oogbewegingen en de tekst in functie daarvan iets zal zijn in de zin van: "Je bent de mol niet" of "Je bent de mol wel"
Ik vermoed dat de makers wel rekening gehouden zullen hebben met de oogbewegingen en de tekst in functie daarvan iets zal zijn in de zin van: "Je bent de mol niet" of "Je bent de mol wel"Neen, ze laten iets ervoor de twee schermen zien.