Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

joeri.michiels11 apr 2022, 01:50

176  Sven
Als er bij mij zou verschijnen dat ik de mol ben, zou ik het ook voor alle zekerheid nog eens lezen. 😃

In ieder geval zou ik haar of Sven kiezen als crew. Wie zouden jullie kiezen?

chicawah.janssen11 apr 2022, 09:47

8153
Jay-Lo schreef: ↑10 apr 2022, 23:08 Ow, dat denk ik niet. Bij Elisabet vond ik het geniaal dat ze insinueerde dat ze het "je bent niet de mol" scherm had gekregen. Als in "Ik had het wel verwacht".
Dat was ge-ni-aal! 🙂

mathiasss11 apr 2022, 09:55

4
jens.vanneyghem schreef: ↑11 apr 2022, 01:13 Wat ik hier vooral had, en daar heb ik even op gelet:
Iedereen buiten Uma leest de zin 1x en is weg. Uma haar ogen gaan 2x over het scherm.
Alsof er iets meer stond dan enkel 'Jij bent de mol'.

Beetje raar om het dubbel te lezen, lijkt me. Maar kan ook gewoon niets zijn.
Dat is me ook opgevallen! De boodschap is heel duidelijk als er het woordje "niet" staat. Maar als je de mol-boodschap krijgt, dan kan het goed zijn dat je het nog eens moet herlezen om zeker te zijn dat je het wel goed gelezen hebt.

chicawah.janssen11 apr 2022, 09:56

8153
Ik denk dat het voor deze onvoorbereide mol nog moeilijker zal zijn dan voor Elisabet. Ze zitten halfweg en kennen elkaar allemaal al. Begin maar te mollen zonder je totaal anders te gedragen dan voorheen.
Lijkt mij heel moeilijk voor Uma en Anke omdat die altijd al gespeeld hebben als gedreven kandidaten. Lijkt mij te doen voor Sven omwille van zijn pokerface. Lijkt mij te doen voor Manu omdat ze al enkele keren bizarre dingen deed terwijl ze toch niet de mol was. Lijkt mij ook wel te doen voor Bert (mijn oorspronkelijke wensmol), al gaf hij aan dat hij er wat schrik voor had. En Yens :mrgreen: Ik zou het fantastisch vinden als de mafkees van de bende de nieuwe mol werd.

david vyncke11 apr 2022, 10:39

11  Uma
@chicawah.janssen Perfecte analyse 👌 In theorie is Sven de beste keuze maar dat is nu misschien te obvious. Verder ga ik toch vooral Bert en Yens in de gaten houden.

sillosio11 apr 2022, 11:35

9

jens.vanneyghem schreef: ↑11 apr 2022, 01:13 Wat ik hier vooral had, en daar heb ik even op gelet:
Iedereen buiten Uma leest de zin 1x en is weg. Uma haar ogen gaan 2x over het scherm.
Alsof er iets meer stond dan enkel 'Jij bent de mol'.

Beetje raar om het dubbel te lezen, lijkt me. Maar kan ook gewoon niets zijn.

Ik heb een korte video gemaakt waarop je iedereen hun zin ziet lezen. Of wel "je wordt de mol" of "je wordt de mol niet". Ik denk dat ik er zeker al een paar kan uitsluiten!

Minedor11 apr 2022, 11:41

29  Uma
Mij valt op dat nadat iedereen zijn scherm heeft gezien vooral Emmanuel de anderen scant en tracht te lezen. Haar schuif ik dus even naar onder op mijn lijstje.

ex-molinator11 apr 2022, 11:46

3483  Uma
sillosio schreef: ↑11 apr 2022, 11:38 Ik heb een korte video gemaakt waarop je iedereen hun zin ziet lezen. Of wel "je wordt de mol" of "je wordt de mol niet". Ik denk dat ik er zeker al een paar kan uitsluiten!
Ik vermoed dat de makers wel rekening gehouden zullen hebben met de oogbewegingen en de tekst in functie daarvan iets zal zijn in de zin van: "Je bent de mol niet" of "Je bent de mol wel"

sillosio11 apr 2022, 11:52

9
Ik vermoed dat de makers wel rekening gehouden zullen hebben met de oogbewegingen en de tekst in functie daarvan iets zal zijn in de zin van: "Je bent de mol niet" of "Je bent de mol wel"
Neen, ze laten iets ervoor de twee schermen zien.
Afbeelding

Afbeelding

Het is dus echt 'Jij wordt de mol niet' of 'Jij wordt de mol'.

ex-molinator11 apr 2022, 12:45

3483  Uma
hmm, ik heb niet goed opgelet dus🤥

masterveecee12 apr 2022, 10:34

3547  Sven
Ik dacht gisteren iets: kunnen we iets afleiden aan de ogen als ze het scherm aflezen?
Je ziet van bepaalde mensen echt het ogen van links naar rechts gaan, om het te lezen. Zou er ergens verschillen zijn? Want de zin "Je wordt de mol" was korter dan de andere zin. Weet niet, iets om te bekijken?

jens.janssen12 apr 2022, 11:14

19
Ik denk dat we hier niet veel achter moeten zoeken. Bij sommige kan de blik ontgoocheling zijn, bij een andere angst en bij nog andere opluchting.
Hieruit kan je weinig opmaken denk ik.

De zin kan ook zijn "Jij zet het spel verder als kandidaat" en "Jij zet het spel verder als Mol".
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9