Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

massis11 apr 2022, 10:46

 35
Kinderspelletjes zijn dan ook HYPER populair om door volwassenen te laten spelen 😉 Denk maar aan Squid game 😲

Persoonlijk vond ik de dragqueen opdracht hilarisch, al was de knutselkant inderdaad wat zwakjes.

Hetzelfde gold voor de vloer is lava: een absolute klassieker als kinderspelletje, maar dan uitgebreid tot goede teambuilding en op het einde toch nog een tactisch element (wie mag eerst naar het hokje?) en dan de moltwist met de koekoeksklok. Prima opdracht!
Gebruikersavatar

ex-molinator11 apr 2022, 11:11

 3483  Uma
JBB schreef: 11 apr 2022, 10:30 ...
Maar goed, ik wil hier niet teveel negativiteit zaaien he. Ik schrijf dat hier neer als jarenlange fan van De Mol... Ik moet wel toegeven dat, als men zich niet herpakt dit seizoen, ik mogelijks ga afhaken als kijker. Want dan behoor ik duidelijk niet meer tot het doelpubliek. En dat zou ik zelf doodjammer vinden na al die jaren 🙁
Ik beschouwde je post niet als negativiteit hoor. In vergelijking met andere seizoenen vind ik het ook minder niettegenstaande ik sommige opdrachten toch zeer onderhoudend vond, zelfs de eenvoudige "de vloer is lava".

Ik heb dit jaar wat minder affiniteit met bepaalde deelnemers en dat vermindert de pret ietwat maar de onvoorziene en dus toevallige twist halfweg dit seizoen werkt echt op mijn curiositeit. Als amateur gedrags-analist beschouw ik dit als meer toespijs bij de pistolet. Dit seizoen (tot nog toe) vond ik Anke en Uma de meest interessante deelnemers, met daarachter Philippe die ik eerst enigszins saai vond maar wellicht door zijn vermoeidheid iets anders begon te reageren (echter toch nog niet dermate dat ik in hem De Mol zag).

Op dit moment is het ontmaskeren van de mol voor mij geen doel meer maar wil ik gewoon zien hoe de overgebleven deelnemers zullen omgaan met die verandering.
Gebruikersavatar

Addow11 apr 2022, 15:29

Molerator  377  Yens
We moeten Gilles DC wel gelijk geven. Dit is inderdaad het seizoen met de meeste bommen geworden! What a blast! 😲
Gebruikersavatar

Laleia11 apr 2022, 21:42

 306
Verrassend en interessant om te zien dat we het allemaal verschillend ervaren, hee.
Ik las hier dat iemand Mexico een flauw jaar vindt, terwijl dat één van blij favorieten is.
Anderen vinden het dit seizoen minder, terwijl ik al ontzettend genoten heb.
Ik vond vorig jaar daarentegen echt niet super... De groep lag me niet en er waren een paar opdrachten bij die ik echt niets vond, zoals dat gedoe met die hypnose bijvoorbeeld.
Maar daar zullen anderen dan weer anders over denken.
Gebruikersavatar

masterveecee11 apr 2022, 23:21

 3547  Sven
Even toch een 👏🏻👏🏻👏🏻 naar het Mol team. Naar handelen van Philippe zijn situatie, maar ook naar het opvangen van wat er met het spel moet gebeuren. Echt goed gedaan. 🏆

Even voor Bram de drone cameraman: Sorry, nog geen tijd gehad voor de beelden van aflevering 3. Die komen nog. En ik zag al hele leuke dingen van aflevering 4 ook ! 😛
Gebruikersavatar

ex-molinator12 apr 2022, 00:26

 3483  Uma
Laleia schreef:Verrassend en interessant om te zien dat we het allemaal verschillend ervaren, hee.
Ik las hier dat iemand Mexico een flauw jaar vindt, terwijl dat één van blij favorieten is.
Anderen vinden het dit seizoen minder, terwijl ik al ontzettend genoten heb.
Ik vond vorig jaar daarentegen echt niet super... De groep lag me niet en er waren een paar opdrachten bij die ik echt niets vond, zoals dat gedoe met die hypnose bijvoorbeeld.
Maar daar zullen anderen dan weer anders over denken.
Verschillende factoren hebben invloed op hoe de kijker (wij dus) een Mol reeks ervaart.
Soms zijn het bepaalde deelnemers die het speciaal maken (zo was ik wel fan van Robin, maar niet iedereen vond hem uitstaanbaar) of is het land waarin de feiten zich afspelen net een land waar je een heel aangenaam gevoel bij krijgt (Z-Afrika voor mij en Argentinië ook wel). Soms zijn het de opdrachten, meer bepaald het type opdracht : voor mij de psychologische opdrachten en opdrachten waarbij de mol zeer alert moet zijn om zichzelf niet te ontmaskeren (luisteropdracht in Argentinië >gevaarlijk voor Gilles) .

Aanvankelijk was ik niet in de wolken met Vietnam als bestemming maar zowel de groep, als het land, en de opdrachten hebben daar snel korte metten mee gemaakt.

Ik ben toch al iedere keer zeer aangenaam verrast, ook dit jaar (de duikopdracht).

En ja, de hypnose vond ik ook echt niks (voor mij de flauwste opdracht ooit - De Mol onwaardig . (personal opinion of course)
Gebruikersavatar

Fervente mollenjager12 apr 2022, 00:45

 130  Uma
Het mag idd gezegd worden naar het handelen van de team van de mol. Naar handelen idd van Philippe zijn situatie, maar ook naar hoe ze nu verder moesten. Het toont toch aan dat ze met alles rekening houden, moest dit ooit voorvallen.

Knap!

Ik vind trouwens dat er weinig gezegd wordt over de groep van dit jaar, maar wat een heerlijke groep is me dit zeg.
Gebruikersavatar

masterveecee12 apr 2022, 07:06

 3547  Sven
masterveecee schreef: 11 apr 2022, 23:21 Even voor Bram de drone cameraman: Sorry, nog geen tijd gehad voor de beelden van aflevering 3. Die komen nog. En ik zag al hele leuke dingen van aflevering 4 ook ! 😛
De rest volgt nog, als ik tijd heb, maar deze MOEST ik toch al maken ze

Ode aan Bram de drone cameraman

Afbeelding

Afbeelding

Die laatsten!!! Zalig 🤩👍🤘
Gebruikersavatar

masterveecee12 apr 2022, 10:36

 3547  Sven
Addow schreef: 05 apr 2022, 10:07 In de vooruitblik naar volgende week zagen we de kandidaten in retro MOLTENI outfits fietsen.
Er zat echter een opvallende andere fietser tussen... eentje met een Lotto Soudal broekske en ne Ridley (ipv Colnago) fiets, om preciezer te zijn een Ridley Helium SLX in Bourgogne rood.

Afbeelding
Afbeelding
Volgens mij krijgen ze gezelschap van een zekere Thomas De Gendt. Die is in november alleszins in Las Palmas gespot 😜

Afbeelding
Eventjes mijn complimenten voor die speurwerk! 👏🏻🏆
Gebruikersavatar

Laleia12 apr 2022, 11:37

 306
Fervente mollenjager schreef: 12 apr 2022, 00:45 Ik vind trouwens dat er weinig gezegd wordt over de groep van dit jaar, maar wat een heerlijke groep is me dit zeg.
Ben ik met je eens!
Manu ligt me ook iets minder, maar wat een mooie groep mensen met een toffe dynamiek.
Mooie mensen!
Gebruikersavatar

julieke.vdw12 apr 2022, 21:57

 106  Uma
Om Manu hier toch een hart onder de riem te steken nadat ik een paar ietwat negatievere comments gelezen heb: ik vind dat net wél een topkandidate! 😇 Het lijkt mij een vrolijke maar pittige madam die zich niet zomaar laat beïnvloeden en niet meteen denkt aan opgeven. Dat kan ik echt appreciëren! 👏🏻
Gebruikersavatar

Jansen12 apr 2022, 22:25

 3423  Yens
@julieke.vdw
Je hebt helemaal gelijk. De uitspraak "There is more than meets the eye" past perfect bij haar.
Ze was in de vierde aflevering ook veel losser dan in de vorige. Sommige mensen hebben nu eenmaal meer tijd nodig om te "ontdooien" in een groep "vreemde" mensen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12