Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

mattias.boel04 mar 2021, 17:26

61  Uma
masterveecee schreef: ↑04 mar 2021, 17:14
Moest er toch iemand willen iets mee doen: de volgorde van de nr's 😃

Afbeelding
Misschien een telefoonnummer?

Vermoljoen04 mar 2021, 17:28

2354  Uma
Wauw, dit is geweldig! Ik ben enorm benieuwd naar hoe ze dit hebben uitgewerkt!

Trouwens, zouden we nu net zoals in 2019 weer een extra aflevering krijgen? Ik vermoed van wel 😃

Jay-Lo04 mar 2021, 17:39

1690  Sven
Zou er op 14/3 een extra aflevering zijn waarbij we zien welke 10 kandidaten het gehaald hebben? Door middel van een selectieproef bvb, waar beide groepen een opdracht doen en er dan wordt uitgemaakt welke kandidaten definitief afreizen naar Duitsland. Dat zou ook in België al kunnen. Iemand ergens gevonden waar die graancirkel ligt? En daarna dan starten in Duitsland met de uitverkorenen.
de selectie is dan groep tegen groep, en niet kandidaat tegen kandidaat. De kandidaat die tegen de mol uitkomt zou anders wel gejost zijn, en mol tegen mol denk ik ook niet, aangezien de andere mol dan al weet wie de mol is.

Vermoljoen04 mar 2021, 17:40

2354  Uma
Het seizoen zelf start 21 maart, dus ik denk dat het op 14 maart enkel rond de voorstelling van de kandidaten zal draaien.

JBB04 mar 2021, 17:42

439  Uma
masterveecee schreef: ↑04 mar 2021, 17:14 Hoe dom zijn wij!!!

Artikel op de site:
https://www.goplay.be/de-mol/de-mol-kee ... n-de-lente

"De Mol keert terug in de lente"

Start nieuw seizoen: 21/03. De start van de lente...
🤨😎😉

--------------

Moest er toch iemand willen iets mee doen: de volgorde van de nr's 😃

Afbeelding
Nummers 1 en 5 zijn volgens mij Daft Punk. Die hebben net een punt gezet achter hun carrière.

Toeval? Ik dacht het niet!

Afbeelding

Aquila04 mar 2021, 17:53

2  Uma
Het lied dat speelt op de achtergrond is Miami Showdown van Digitalism. Dat is een Duitse groep en zij hebben al samengewerkt met Daft Punk.

lorenzo.dejongh04 mar 2021, 18:03

344  Sven
@Gilles De Coster Super gedaan weer! Ziet er weer tof uit. Ik kan niet wachten!

Geschift04 mar 2021, 18:04

2  Uma
Als we mogen aannemen dat er wordt gestart met 20 deelnemers (al dan niet met 2 potentiële mollen) en ze zoals altijd met 10 op reis gaan, valt dus de helft (50%) af. Wanneer je alle cijfers van het telefoonnummer (+32472631499) optelt kom je op 50 uit; misschien een link met het aantal deelnemers dat afvalt aan de start (50%)?

Jansen04 mar 2021, 18:05

3423  Yens
Jay-Lo schreef: ↑04 mar 2021, 17:39 Zou er op 14/3 een extra aflevering zijn waarbij we zien welke 10 kandidaten het gehaald hebben? Door middel van een selectieproef bvb, waar beide groepen een opdracht doen en er dan wordt uitgemaakt welke kandidaten definitief afreizen naar Duitsland. Dat zou ook in België al kunnen. Iemand ergens gevonden waar die graancirkel ligt? En daarna dan starten in Duitsland met de uitverkorenen.
de selectie is dan groep tegen groep, en niet kandidaat tegen kandidaat. De kandidaat die tegen de mol uitkomt zou anders wel gejost zijn, en mol tegen mol denk ik ook niet, aangezien de andere mol dan al weet wie de mol is.
Bedacht het me ook net, het zou dan toch ook wel onrechtvaardig zijn ten opzichte van de kandidaat die tegen de mol wordt gezet. Die krijgt dan toch nooit een eerlijke kans? Moet wel heel erg zijn als je dan achteraf te weten komt dat je tegen de mol gespeeld hebt en je er sowieso uitlag.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 24