Vermoljoen schreef: ↑04 mar 2021, 17:40 Het seizoen zelf start 21 maart, dus ik denk dat het op 14 maart enkel rond de voorstelling van de kandidaten zal draaien.Ik betwijfel toch of er een kandidatenvoorstelling zal zijn eigenlijk.
Als ze dat doen, dan moeten ze 20 kandidaten voorstellen (aangezien pas in de eerste aflevering duidelijk wordt welke 10 effectief meegaan). Terwijl als ze enkel de 10 geselecteerde kandidaten voorstellen die meegaan, dan weten we op voorhand al wie er wel/niet zal bij zijn en valt het nut van die eerste aflevering weg..
Jansen schreef: ↑04 mar 2021, 18:05 Bedacht het me ook net, het zou dan toch ook wel onrechtvaardig zijn ten opzichte van de kandidaat die tegen de mol wordt gezet. Die krijgt dan toch nooit een eerlijke kans? Moet wel heel erg zijn als je dan achteraf te weten komt dat je tegen de mol gespeeld hebt en je er sowieso uitlag.Het feit van 2 groepen van 10 met in elke groep een Mol doet me toch ook afvragen hoe ze dat aangepakt hebben...
Ofwel was er op voorhand al 1 Mol gekozen, ofwel waren er 2 en hebben die het tegen elkaar moeten uitvechten.
Als er al 1 was, dan is die uitgekomen tegen een onwetende kandidaat (die dus zéker moest verliezen, anders was er geen Mol), ofwel tegen iemand van de productie (doorgestoken kaart, hij laat zich verliezen). In dat tweede geval zullen we nooit weten wie de 10 niet-geselecteerde kandidaten zijn, wat ook de helmen/pakken verklaart.
Ofwel waren er dus 2 en hebben die het fair uitgevochten tegen elkaar om mee te mogen. Maar dan heb je dus 1 iemand die volledig gebrieft werd als Mol, die alles weet over elke opdracht en elk van de 18-20 kandidaten, maar die dan níet mag meedoen... Dergelijk risico zal de productie niet nemen denk ik.
Vandaar dus dat ik ook hierdoor denk dat we geen kandidatenvoorstelling krijgen. Volgens mij is er 1 échte Mol en zal die het moeten opnemen tegen iemand van de productie.
EDIT/ Nog een extra optie:
De 10 verliezende kandidaten worden meteen ook de 10 kandidaten van het volgende seizoen. Waarbij dan na afloop van dit seizoen zal blijken dat er stiekem 2 seizoenen werden opgenomen...